کانون تبلیغات گسترش آگهی

مجری تبلیغات محیطی استان چهارمحال و بختیاری

کانون تبلیغات گسترش آگهی

مجری تبلیغات محیطی استان چهارمحال و بختیاری

کـانون تبلیغات گسترش آگهی بـا مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشـاد اسلامی ، از سـال 1384 آغاز بکـار نموده است. این کانون از ابتدای تأسیس بـا گـردآوری و همکاری نیروهای متخصص و اخذ مجوز و قـرارداد همکاری بـا خانواده بزرگ تبلیغات ، فعالیت خود را در زمینه طراحی و چاپ آگهی نامه های تبلیغاتی و ارائه خدمات تبلیغات و چاپ به سازمان ها و شرکت ها در استان چهارمحال و بختیاری آغاز کرده و جزء شرکت های برتر در این حوزه می باشد

کانون گسترش آگهی در سال 1387 با تکیه بر تجربیات گذشته و بکارگیری تازه ترین ابزارهای تبلیغاتی اقدام به ساخت، نصب و بهره برداری بیش از ده بیلبورد تبلیغاتی و عقد قرارداد با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان مجری انحصاری تبلیغات محیطی در جاده های مواصلاتی استان نمود. که در حـال حاضر شمار بیلبـوردهـای نصب شده در محورهای شهرکرد به اصفهان، شهرکرد به روجن و شهرکرد به اهواز بالـغ بر ۱۰۰۰ متـر مربع می باشد.

همچنین این کانون در سال 1388 با عقد قرارداد با شهرداری های شهرکرد ، فرخشهر ، سامان ، بروجن و ... اقدام به افزایش تعداد بیلبوردهای تبلیغاتی و گسترش دامنه فعالیت خود در زمینه تبلیغات محیطی در این  شهرها نمود و در حال حاضر مجری انحصاری تبلیغات محیطی شهر فرخشهر و سامان یکی از کانون های فعال در شهرکرد میباشد.

کـانـون تبلیغات گستـرش آگهـی در سـال 1392 موفق به عقد قـرارداد با شـرکت فرودگاههای کشور به عنوان مجری انحصاری تبلیغات فرودگاه شهرکرد گردید تا در راستای ارتقاء کمی و کیفی تبلیغات محیطی ، در زمره معتبرترین کانون های تبلیغاتی ، مفتخر به خدمات رسانی به سازمان ها و صاحبان صنایع معظم باشد.

 

علیرضا مقدس

مدیر مسئول