سه نوع نگاه وجود دارد:
· یک دسته معتقدند تبلیغ خوب و مناسب همان چیزی است که رضایت و تایید مشتری را طلب کند.
· گروه دیگر می گویند تبلیغ خوب و مناسب، فروش عالی را به ارمغان می آورد و در حافظه مردم و عالم تبلیغات به عنوان یک اثر با ارزش ثبت می شود.
· و دسته سوم معتقدند تبلیغی تاثیرگذار است که مخاطب را به تفکر درباره آنچه ما می خواهیم، وادارد؛ نه این که مجذوب خود تبلیغ شود. برای مثال به جای این که بگوید "چه کار قشنگی!" به این نتیجه برسد که " چه جالب! من اینو نمی دونستم، باید خودم امتحان کنم.
ادامه دارد.