کانون تبلیغات گسترش آگهی

مجری تبلیغات محیطی استان چهارمحال و بختیاری

کانون تبلیغات گسترش آگهی

مجری تبلیغات محیطی استان چهارمحال و بختیاری

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

سه نوع نگاه وجود دارد:

·         یک دسته معتقدند تبلیغ خوب و مناسب همان چیزی است که رضایت و تایید مشتری را طلب کند.

·         گروه دیگر می گویند تبلیغ خوب و مناسب، فروش عالی را به ارمغان می آورد و در حافظه مردم و عالم تبلیغات به عنوان یک اثر با ارزش ثبت می شود.

·         و دسته سوم معتقدند تبلیغی تاثیرگذار است که مخاطب را به تفکر درباره آنچه ما می خواهیم، وادارد؛ نه این که مجذوب خود تبلیغ شود. برای مثال به جای این که بگوید "چه کار قشنگی!" به این نتیجه برسد که " چه جالب! من اینو نمی دونستم، باید خودم امتحان کنم.


ادامه دارد.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۲۹
علیرضا مقدس

فرمان اول دیوید آگیلوی:

هدف شما این است که بفروشید، به هیچ چیز اجازه ندهید که شما را از تنها هدفی که دارید، منحرف کند.

 

نکته اصلی در این فرمان این است که اگر می خواهید چیزی را بفروشید به ساده ترین و خلاصه ترین شکل ممکن آن را انجام دهید، اینکه چه می فروشید و چرا محصول شما زندگی مشتریانتان را بهبود می بخشد. مردم زمان زیادی برای توقف کردن و خواندن ندارند، بنابراین اگر شما فکر می کنید، باید آنها را با کلمات و خلاقیت خود شگفت زده کنید، این کار را انجام دهید، اما نه از طریق افزایش هزینه های فروش.

به عنوان مثال: آژانس تبلیغاتی TBWA  ونکوور، برای ” انجمن ریه بریتیش کلمبیا ” یک آگهی بسیار واضح مختصر و خلاق، برای مقابله با سرطان ریه طراحی کرد . آنها واقعا می دانند که چگونه مفهوم کمپین خود را منتقل کنند یا به عبارتی به فروش برسانند. بازی با کلمات در این کمپن شدیداَ اثرگذار است.


 


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ فروردين ۹۵ ، ۰۹:۱۳
علیرضا مقدس