کانون تبلیغات گسترش آگهی

مجری تبلیغات محیطی استان چهارمحال و بختیاری

کانون تبلیغات گسترش آگهی

مجری تبلیغات محیطی استان چهارمحال و بختیاری

چطور می توان درست تبلیغ کرد 2

پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۲۴ ب.ظ

11 دستوری که در جهت تبلیغ درست به کار باید بست:

1.       اهمیت آنچه می گویید، بیشتر از چگونه گفتن آن است؛ آنچه مشتری را به خرید وا می دارد محتوای تبلیغ است نه چگونگی ارائه آن. مهمترین وظیفه ما این است که ببینیم در معرفی محصولمان چه چیزهایی را می توانیم بگوییم و چه قول هایی را می توانیم بدهیم.روح هر تبلیغ یک وعده بزرگ است.

2.       تبلیغات شما محکوم به شکست است؛ مگر این که ایده بزرگی پشت آن باشد.

3.       اطلاعات بدهید.بسیار اندک هستند تبلیغ هایی که اطلاعات کافی در اختیار مشتری و مصرف کننده می گذارند. مخاطب از شما توقع دارد در قبال توجهی که به کارتان می کند، چیز ارزشمندی بدست بیاورد.

4.       اگر حوصله مردم سر برود، خرید نمی کنند. در همهمه و هیاهوی دنیای امروز صدایی را می توان به گوش دیگران رساند که بواسطه طنین دلنشینش از بقیه صداها متمایز باشد. تولید ما باید چیزی باشد که مردم به خواندن و دیدنش رغبت نشان بدهند.

5.       خوش زبانی کنید، ولی لودگی هرگز. باید با هر وسیله ای که در دسترس داریم قاپ مخاطب را بدزدیم و لبخند را به لبش بنشانیم ولی نباید کسی یا چیزی را به سخره گرفت.

6.       همیشه تبلیغتان را به روز کنید.

7.       انتقادها را بپذیرید ولی نظر خود را پیاده کنید. تبلیغی بیشترین میزان فروش را به ارمغان می آورد که چکیده افکار یک نفر باشد.

8.       اگر بخت با شما یار بود و اثر ارزنده ای خلق کردید تا وقتی خاصیتش را از دست نداده آن را به کار بگیرید.

9.       چیزی را بگویید و نشان دهید که می توانید مدافعش باشید. تبلیغ صادقانه می تواند جنس خوب را بفروشد؛ پس اگر جنسی خوب نبود به هیچ وجه نپذیرید که برایش تبلیغ کنید. وقتی دروغ می گویید نه تنها بار گناه خود را سنگین می کنید بلکه به همکارانتان هم آسیب می زنید، چون نگاه مشتری به مقوله تبلیغ خدشه دار می شود.

10.   برای علامت تجاری خود نماد بسازید. نمادهای ماندگار همان ها هستند که در طول سال ها در ذهن مردم می مانند و یادآور ارزش و اعتبارند.

11.   کپی کار نباشید. نیروی درونی تان را قوی کنید و به میدان دیدتان وسعت بدهید در این صورت همیشه فرسنگ ها از دیگران جلوترید.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۲
علیرضا مقدس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی